.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام 28 نفر از مددجویان امداد نکا به مشهد مقدس
رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: 28 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شمال نیوز،سیدرضا ساداتی اظهار کرد: 28 نفر از مددجویان خواهر، زن سرپرست خانوار و دختران آنها ساکن شهر و روستا این نهاد  به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد از مددجویان مادر و دختر شهرستان نکا به مدت چهار روز به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی‎ابن موسی‌الرضا(ع) مشرف شده و ضمن زیارت بارگاه ملکوتی این امام همام، از برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: در این اردو علاوه بر افراد تحت حمایت کمیته امداد نکا، دختران و مادران میاندرودی هم از نکا اعزام شدند که در مجموع 38 نفر از دختران و مادران زیرپوشش نکا و میاندرود، شب گذشته به اردوی مشهد اعزام شدند.

این مسؤول ادامه داد: هزینه اعزام این تعداد از مددجویان با مشارکت و حمایت خیرین و کمیته امداد تامین شده است.

ساداتی، با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی و زیارتی در طول سال برای افراد تحت پوشش این نهاد گفت: در سال جاری 190 اردو در قالب برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اموزشی برای افراد تحت حمایت این نهاد برگزار شده است.

وی توانمندسازی افراد تحت حمایت این نهاد را از مهمترین وظایف و اهداف امداد اعلام کرد و یادآور شد: برای این منظور توجه به آموزش از مسائل مهمی است که در طول سال با قوت توسط این نهاد برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا خاطرنشان کرد: اعزام مددجویان به مشهد مقدس در قالب حج فقرا صورت می‎گیرد و از خیران و نیکوکاران خواستاریم، تا با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در اعزام مددجویان که تاکنون نتوانسته‌اند، به پابوس حضرت امام رضا(ع) راه یابند یاری کنند.

ساداتی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌جاری بیش از 500 نفر از افراد زیرپوشش این نهاد در شهرستان نکا به زیارت امام رضا(ع) در مشهد اعزام می‌شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.